خدمات غیرحضوری مخابرات برای پیش گیری از شیوع كرونا چیست؟ پارس آی سی تی: بمنظور پیش گیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات می توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات مانند 2000، 20117، 2020، 118، 2021، 2010 و سایر امکانات استفاده کنند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می شود، می توان بجای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده نمود. با بهره گیری از کد دستوری *۲۰۲۰#پیش ثبت نام تلفن ثابت، پیش ثبت نام سرویس اینترنت، تمدید و خرید ترافیک سرویس اینترنت، مانده اعتبار سرویس اینترنت، تغییر رمز پنل e-Careو پرداخت صورتحساب تلفن ثابت انجام می شود. شیوع ویروس کرونا فرصت مغتنمی برای یک مانور واقعی و معرفی سامانه های غیرحضوری شرکت مخابرات برای رفاه حال همشهریان بود. بنا بر اعلام مخابرات منطقه تهران، در امتداد مشتری مداری و باتوجه به اهمیت حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و شهروندان و پیش گیری از گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات مانند ۲۰۰۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، ۱۱۸، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰ و سایر امکانات استفاده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی اجتناب کنند. سامانه ۲۰۰۰ جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و وصل آنی، سامانه ۲۰۱۱۷ جهت رفع خرابی خطوط تلفن ثابت، سامانه ۲۰۱۰ جهت پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری، سامانه ۱۱۸ جهت اطلاعات تلفنی، ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی و سامانه ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتیبانی و خدمات بعد از فروش اینترنت پرسرعت در مخابرات منطقه تهران در دسترس شهروندان است. همین طور شهروندان تهرانی جهت دریافت و پرداخت صورتحساب قبوض اختتام دوره و به روز تلفن ثابت خود، علاوه بر ۲۰۰۰ می توانند "ستاره ۲۰۲۰ مربع" را بوسیله تلفن همراه شماره گیری کرده و یا به وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir قسمت "مخابرات من" مراجعه کنند. سامانه مخابرات من نیز مختص پرداخت قبض (میان دوره و اختتام دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه های قبض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت بوسیله پورتال و پیگیری تا حصول نتیجه)، خدمات تلفن ثابت (سرویس های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، خدمات ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست های اینترنت می شود. منبع: پارس آی سی تی 1399/10/02 13:40:19 5.0 / 5 1427 تگهای خبر: اینترنت , خدمات , سایت , سرویس این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط شرکت های دانش بنیان ایرانی راهی بازار آفریقا شدند اپل قوانین خرید خارج از اپ استور را اصلاح کرد ابزاری که بازاریابی دیجیتال را متحول می کند هوش مصنوعی کد نویس مایکروسافت شد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۹ بعلاوه ۳ ثبت نظر